1. Гаранционни условия:
1.1. Гаранционният срок започва да тече от датата на закупуване на стоката, при което се издават Гаранционна карта и Фактура.
1.2. Гаранционният срок за всяка стока е посочен в Гаранционната карта.
1.3. Гаранцията е валидна само за повреди, дължащи се на производствен дефект, който се е проявил в гаранционния срок.
1.4. Гаранцията не се отнася за незначителни повреди, включително, но не само: надрасквания, напуквания, изтърквания, промяна на цвета и др., както и износени в процеса на обичайната употреба на продукта компоненти.
1.5. Гаранционният срок остава в сила, независимо дали стоката е била ремонтирана или подменена.
1.6. Настройките и програмирането, които са предписани в техническата документация, не се считат за дефекти, които да дават основание за рекламация. Проверката за такава рекламация се заплаща от клиента.
1.7. При извършване на ремонтни процедури сервизният работник не носи отговорност за унищожаване на програмираната от потребителя информация.
2. Гаранционните условия са невалидни при:
2.1. Унищожаване на фабричните номера на устройствата.
2.2. Нарушаване цялостта на изделието.
2.3. Повреди, дължащи се на лош транспорт и неподходящо съхранение.
2.4. Неспазване на указанията в съпровождащата документация, ползване на некачествени консумативи, неправилна инсталация, монтаж или експлоатация (вкл. незануляване).
2.5. Повреди, получени при природни бедствия, при пожар и форсмажорни обстоятелства.
2.6. Повреди, дължащи се на токов удар, механични повреди, падане, вибрации, неизправност в електрическата мрежа, под въздействието на агресивна външна среда и други подобни, както и небрежно отношение от страна на потребителя към техниката.
2.7. Опити за отстраняване на повредите или поправяне на устройствата и системите от неупълномощени лица.
2.8. Когато повредата е причинена умишлено или по непредпазливост.
3. Начин за предявяване на рекламация:
3.1. Рекламации за нарушения в комплектността, липси и несъответствия се правят само при приемане на изделията.
3.2. Гаранционното обслужване се осъществява само при представяне на Гаранционна карта и коректно представена информация на причините за рекламация.
3.3. Рекламациите се предявяват в:
- Фирмения сервиз на адрес: София 1592, бул. ”Проф. Цветан Лазаров” 35, тел: 02 / 969 47 86
- Регионалните търговски офиси на фирма Текра ЕООД в Пловдив, Варна и Бургас
Работно време: от 8:30 до 17:15 ч.
Почивни дни: Събота, Неделя и официалните празници
4. Други
4.1. Oт 15 май 2025 г. влиза в сила нова сервизна политика за продуктите на Телетек.
Въвеждаме времеви ограничения за ремонт на извънгаранционни изделия, които са посочени в таблица по-долу. Сроковете са подредени по продуктови групи и се намират в колона „Подлежат на сервиз до“. След изтичане на съответния срок, няма да приемаме изделията за ремонт.
Сервизна политика за ремонт на продукти Телетек | |||||
---|---|---|---|---|---|
СОТ | Подлежат на сервиз до: | ПИТ | Подлежат на сервиз до: | ||
Панели жични | 5 г. | Панели адресируеми | 10 г. | ||
Панели безжични | 5 г. | Панели конвенционални | 5 г. | ||
Детектори жични | 5 г. | SensoIRIS адресируеми детектори | 10 г. | ||
Детектори безжични | 3 г. | Vella адресируеми детектори | 3 г. | ||
Комуникационни модули | 3 г. | Безжични детектори Natron | 5 г. | ||
Радио модули | 3 г. | SensoMAG конвенционални детектори | 3 г. | ||
Периферни устройства | 3 г. | Комуникационни модули | 3 г. | ||
Периферни устройства | 3 г. |
Запазваме си правото да откажем ремонт, ако продуктът не отговаря на условията.