Често задавани въпроси

B2B платформата TEKRA.BG предлага възможност на клиентите на фирма Текра да правят своите поръчки бързо и лесно от всяко устройство и без значение къде се намират. За да направите поръчка, трябва да разполагате с одобрен профил като B2B партньор. Заявка за регистрация можа да подадете чрез бутона на тази страница.
Не. В B2B платформата TEKRA.BG могат да правят поръчки само регистрирани потребители с одобрен профил като B2B партньор.

Платформата дава възможност за 2 нива на регистрация.

  • Регистрацията като потребител Ви дава възможност да разглеждате файлове, за които се изисква вход в платформата, както и да се записвате за обучения в Академия Текра.
  • Регистрацията като B2B партньор (след одобрение на запитване за регистрация като партньор на Текра) дава възможност за създаване на поръчки през платформата, следене на наличността на даден артикул в реално време, както и пазаруване с индивидуална отстъпка. Освен това получавате достъп до финансови документи (фактури). Регистрираните партньори могат бързо и лесно да създават оферти към свои клиенти директно в платформата на Текра. Да следят историята на своите поръчки, както и да поръчат отново продуктите от предишна поръчка.
B2B - Business To Business. Платформа за електронна търговия, чрез която могат да се предлагат продукти или услуги към бизнес потребители.
Когато изпратите заявка за регистрация като партньор, наш търговски представител ще се свърже с Вас, за да се запознае с Вашите нужди и да предложи най-добрите възможности за Вашия бизнес.
След като изпратите заявката си за регистрация, наш търговски представител ще се свърже с Вас, за да се запознае с Вашите нужди и да предложи най-добрите възможности за Вашия бизнес. Когато профилът Ви бъде одобрен, ще получите известие за това и ще имате възможност да правите поръчките си директно през него.
*Текра запазва правото си да отхвърля запитвания за регистрация като B2B партньор.
Когато финализирате поръчката си в B2B платформата ще получите на екрана потвърждение, че поръчката е изпратена. До 10 минути ще получите потвърждение на електронната си поща (препоръчително е да проверявате и папката за спам) с номера на поръчката, датата, на която е направена поръчката, нейния статус (по време на обработката на поръчката, ще получавате известие при промяна на статуса ѝ), методът на доставка, който сте избрали, адреса за доставка, както и продуктите, които съдържа - продуктова снимка, име на продукта, артикулен номер, единична цена, количество, крайна цена, както и общата цена на поръчката без ДДС.

Да. Предлагаме безплатна доставка за поръчки на стойност над 200 лева без ДДС с организиран транспорт на Текра за град София.

При доставка с куриерска фирма Спиди доставката е безплатна за поръчки на стойност над 250 лева без ДДС. Доставката на поръчки под тази стойност е за сметка на клиента по тарифи на куриерската фирма, според избраната услуга.

За продукти, налични в склад на Текра:

  • Поръчки, направени до 9,00 часа се предават на куриер в рамките на същия ден. Поръчките направени след 9,00 часа се изпращат на следващия работен ден.
  • Поръчки за град София с организиран транспорт на Текра, направени до 9,00 часа се доставят в същия ден.
Всички актуални гаранционни условия може да прочетете на страницата ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ.

По банков път.

С наложен платеж (при доставка с куриерска фирма Спиди).

В брой или с банкова карта (когато поръчката се получава от Шоурум на Текра).

*Имайте предвид, че методът на плащане се договаря предварително с Вашия търговски представител и се описва в клиентската Ви карта. За да промените първоначално въведения метод на плащане е необходимо да изпратите заявка за промяна на данните.

Сроковете за плащане се определят в индивидуален договор с всеки парньор.

За да получите техническа консултация, може да се обадите на телефон:

  • 0878 25 57 39
  • 0882 35 54 10 
  • 0882 40 26 26
  • Център за обслужване на клиенти - 0700 11 0 10

Както и на електронната поща:

  • E-mail - support@tekra.bg
Да. Свържете се с Вашия търговски представител, за да организирате обучението. Неговите контакти ще откриете на страницата Профил, в секция Търговски условия.
Наличността на всеки продукт се визуализира в реално време. Ако направите поръчка на продукт, който е със статус различен от "Наличен" или поръчате количество по-голямо от наличното на склад в момента, наш представител ще се свърже с Вас, за да Ви информира за очаквания срок за доставка.
Да. Свържете се с Вашия търговски представител или с центъра ни за обслужване на клиенти на e-mail: csc@tekra.bg или на телефон: 0700 11 0 10.
Да. Свържете се с Вашия търговски представител или с центъра ни за обслужване на клиенти на e-mail: csc@tekra.bg или на телефон: 0700 11 0 10.
Тъй като процедурата се различава за всяка продуктова група, свържете с Вашия търговец, за да намерите решение заедно.
Не се колебайте да се свържете с нас на посочените контакти.
Може да изгледате клипчетата по темата в YouTube канала ни или да попитате търговския си представител в Текра за функция, която Ви интересува.
xs
sm
md
lg
xl
xxl