
Усъвършенствани дистанционни функции
Поддръжката на пожароизвестителните системи включва различни аспекти, като планиране, изпълнение и документация. Последната версия на нашия Teletek Cloud е създадена, за да подобри целия процес на поддръжка и отстраняване на неизправности, спестявайки ценно време и усилия.
Със своите усъвършенствани дистанционни функции, потребителите могат лесно да получат достъп до информация за системата и да я управляват от разстояние. Освен това, направихме крачка напред, като добавихме автоматизация за изпълнение на определени задачи вместо вас.
Напомняне за предстоящи задачи
Техниците често отговарят за поддръжката на множество обекти (понякога стотици), което прави ефективното планиране изключително важно. За да улесним този процес, интегрирахме нова функция за напомняния в нашите адресируеми пожароизвестителни панели, която позволява на потребителите да задават и получават известия за предстоящи задачи.


Активиране на тестов режим
Както всички знаем, периодичните тестове на пожароизвестителните системи са задължителни в повечето страни. Преди да се извърши физическата проверка на компонентите на системата, специалистът по поддръжка трябва да постави системата в тестов режим.
Обикновено това изисква физически достъп до пожароизвестителния контролен панел. Това вече не е задължително, тъй като потребителите могат да използват нашия Cloud, чрез уеб или мобилно приложение, за да активират или деактивират тестовия режим на панелите от разстояние.
Информация за нивата на замърсяване и работното време
Има много случаи, в които техникът трябва да почисти или дори да замени детектор за дим поради високи нива на замърсяване или защото устройството е достигнало края на своя експлоатационен срок.

Информацията за това предварително може да спести много време и със сигурност подобрява ефективността в работата на техниците. Благодарение на Teletek Cloud имате достъп до информация за нивата на замърсяване и работното време на всички детектори в системата.

Генериране на доклад за поддръжка
Една от най-времеемките части на процеса на поддръжка не е самият тест, а подготовката на документацията, изисквана от собствениците на сградата и органите на властта, наречена – Доклад за поддръжка.
Благодарение на новите функции на Teletek Cloud този процес сега е по-лесен от всякога и изисква само няколко кликвания с мишката, за да генерирате доклад за поддръжка.
PDF доклад и база данни за архив
Докладът включва цялата информация за резултатите от теста и всички допълнителни детайли за обекта.
Teletek Cloud генерира документа като PDF и също така съхранява база данни с предишни доклади от тестове, в случай че са необходими.

Важно
Функциите за докладите за поддръжка са налични от версия 1.1.6 на панелите iRIS!