Промяна в модела на работа на регионални офиси Варна и Бургас

В ерата на новите технологии за всеки бизнес е ключово да оптимизира и дигитализира повече от своите процеси. Развитието на спедиторските услуги и ефективното управление на съвременните складови стопанства е световна тенденция, която води до по-качествено обслужване на клиентите.

Водени от желанието да бъдем още по-ефективни и гъвкави в обслужването, скъсяваме веригата на доставки като централизираме управлението на складовите наличности за регионални офиси Варна и Бургас .

Процесът на централизация ще стартира поетапно от 1 септември за представителствата ни във Варна и Бургас

  • С цел по-добро и бързо обслужване, поръчките от тези два офиса ще се изпълняват от централен склад София, където разполагаме с големи складови площи (наличности), модерна техника и висококвалифициран персонал.
  • Клиентите на тези два офиса ще получава заявената стока по куриер до посочен от тях адрес или до офис на куриер на следващия (работен) ден.
  • Плащането може да се извършва по банков път или наложен платеж при получаване.
  • В случай на необходимост, връщането на стока ще се осъществява към централен склад София.
  • Представителствата ни във Варна и Бургас ще продължат да функционират като търговски офиси, които ще приемат и обработват поръчки и запитвания, организират търговски срещи и обучения.

Екипът на Текра остава на разположение за допълнителни въпроси и съдействие!

Свързани продукти
Свързани публикации
xs
sm
md
lg
xl
xxl