В ерата на новите технологии за всеки бизнес е ключово да оптимизира и дигитализира повече от своите процеси. Развитието на спедиторските услуги и ефективното управление на съвременните складови стопанства е световна тенденция, която води до по-качествено обслужване на клиентите.
Водени от желанието да бъдем още по-ефективни и гъвкави в обслужването, скъсяваме веригата на доставки като централизираме управлението на складовите наличности за регионални офиси Варна и Бургас .
Процесът на централизация ще стартира поетапно от 1 септември за представителствата ни във Варна и Бургас
- С цел по-добро и бързо обслужване, поръчките от тези два офиса ще се изпълняват от централен склад София, където разполагаме с големи складови площи (наличности), модерна техника и висококвалифициран персонал.
- Клиентите на тези два офиса ще получава заявената стока по куриер до посочен от тях адрес или до офис на куриер на следващия (работен) ден.
- Плащането може да се извършва по банков път или наложен платеж при получаване.
- В случай на необходимост, връщането на стока ще се осъществява към централен склад София.
- Представителствата ни във Варна и Бургас ще продължат да функционират като търговски офиси, които ще приемат и обработват поръчки и запитвания, организират търговски срещи и обучения.
Екипът на Текра остава на разположение за допълнителни въпроси и съдействие!